21
F1973
14d

Floyd is here.. Floyd is here...

My favourite bitches... I am here... Back with you... To bitch and rant...

Hahaha I missed you all sooo much that I have to comeback.

Lot of updates.. but first let me greet all my good friends and then we discuss stuff..

Comments
  • 10
    @linuxxx @Jilano @RememberMe @C0D4 @bahua @root

    Tagging all those I remember. Help me find others.
  • 11
    A wild @Floydimus appeared.
    Holy shit bro, welcome back.

    @AleCx04 @NoMad @ewpratten @Root @Frederick @Stuxnet @Alice @M1sf3t @-Red @Stop @linux @devTea
  • 8
    @C0D4 Hahahahah I was thinking to message you the other day on Telegram..

    How are you bro?

    Thanks for tagging others.. Good to see everyone...
  • 4
    @Floydimus New fone who dis

    PS: Where's that shiny head?
  • 7
    @Jilano Oohhooo!! so good to see you..

    How have you been?

    Shiny head given for polish. They said it would be ready and to pick it up by weekend. ðŸ‘Đ‍ðŸĶē
  • 4
    @Floydimus it's been to long time, that's for sure.

    COVID lockdowns + working 6 days a week for project work - somehow 1 didn't affect the other, so yea life is peachy 😑

    There's probably a few more, but I'm to brain dead to remember them 😓

    @Jilano he needs to get out of green dot to be Mr Shiny!
  • 3
    @C0D4 Damn! I hope everything is good on your end and no major COVID-19 impact.

    I agree, over-working lately due to WFH scenes. Pretty rough patch.
  • 3
    Had to find you, I guess we know each other

    @-ANGRY-STUDENT-
  • 5
    @C0D4 @Floydimus
    Go ! Pokéball !
    poing
    poing
    poing
    ching !
    Caught @Floydimus
    Level 16

    Not going anywhere this time.
  • 4
    @-red hahaha I am here to stay this time.

    How are you? Still in Mumbai or moved?
  • 3
    @Floydimus I've been better. I've moved to Bangalore then Hyderabad where I currently am. I miss Mumbai though.
  • 2
    @-red new job?

    I was in Bangalore the other day interviewing and planning to move there.
  • 5
    @C0D4 I have been summoned

    Hello everyone
  • 2
    Honestly i were wondering what you have been up not long ago, but nice to see you around again.
  • 2
    I remember you too!
  • 4
    @Floydimus Doing pretty fine! Lots of work but that's better than no work at all, especially when it's interesting

    What about you?

    Happy to see shiny head back, by the way! We need more "constant" around here

    @C0D4 That is true :p
  • 3
    @ewpratten hey man!! Wassupp!!
  • 2
    @Frederick I missed you too.

    Feels great to be back here :)

    How's life and stuff?
  • 1
    @uyouthe and I remember you too. Wassupp my friend?
  • 3
    @Jilano shiny head got early delivery.

    I have been good and pretty much the same as you

    Lots of interesting work which is better than no work.

    Launched one of my major side projects.

    Let's see how far I can take it...
  • 3
    @Floydimus not too much. Just been working, and building a ui library for fun
  • 4
    Ah hell, it’s @Floydimus.
  • 3
    @Floydimus Awww welcome back âĪïļ
  • 3
    @Floydimus Great, finally got an apprenticeship early this year, so i am one step closer to become a professional dev. How about you?
  • 2
    Read the first 3 paragraphs of the original post like you would read a poem.
  • 2
    Ah shit waddup big chief
  • 2
    @ewpratten That's so cool man.. Glad to see you again.. Do share once you are ready..

    Would like to check it out
  • 2
    @Root Heyyyyyyyy!!!!

    How have you been? hahaha looong time.. eh
  • 1
    @linuxxx I'll be meeting you soon ;)
  • 2
    @Frederick That's sooo awesome...

    I am building my major side project...

    Wanna check it out?

    It's called TAP - The Art Project.

    https://tap.prismo.net

    I won't talk a lot and let the product speak for itself.
  • 1
    @Mark-Zuckerberg You didn't see my Fuck this Fuck that poem which became a global phenomenon and won me a grammy?

    Damn boi you losing out.. HAhaha :)
  • 1
    @Stuxnet Ah! my favourite virus...

    Bruh!!! how's US? You all safe in this covid-19 virus?

    I am rolling well... have more to announce soon...

    Just catching up with everyone first..
  • 2
    @Floydimus Coming to the Netherlands, are ya?
  • 2
    @Floydimus 'sup. Quarantine time treating you well I hope.
  • 3
    @linuxxx Moving to Paris for a new job once the borders open up.

    Just waiting for final visa interview. Rest everything is sorted

    @condor
  • 1
    @RememberMe Hahaha bro... yes, hopefully qurantine is helping to learn and grow beyond day-to-day boring job.

    How are things on your side?
  • 2
    @Floydimus I should respond tomorrow if/when I’m having a better day/week. ðŸĪĶðŸŧ‍♀ïļ
  • 2
    @Floydimus welcome back, damn nice side project.
  • 1
    @Root Haha sure.. even I am in full mood to rant out today.

    I almost forgot this platform exist for the exact same reason.
  • 2
    @drekhi12 Heyyyy!!! supp bro!

    How have you been?

    Thank you! Any feedback on the project?
  • 2
    @Floydimus I loved the UI and stuff but I couldn't understand the major difference between yours and meet-up app. Maybe I am missing out on something, lockdown has made me dull 😓ðŸĪ§
  • 2
    hey your profile says death metal. Are some good indian death metal bands? 😄 Welcome back.
  • 2
    @drekhi12 Thanks.

    So primary difference between us and rest of the apps, evidently, is minimalism. More signal, less noise.

    Next is, we are about happiness and life experiences.

    Meetup is kind of an app where you can list some meetup and gather people by being a community.

    We on the other hand are more about making people live an off screen lifestyle.

    Want to hangout with friends? TAP and find a good bar/cafe near you.

    Want to travel to Europe/Africa/Moon? TAP and couchsurf with locals.

    Want to live in a new city? TAP and find happening stuff there.

    Want to meet new people? TAP and show a traveller around.

    One after another we are adding different set of ideas to give people a new lifestyle.

    A one roof platform for Art, Artists, Art lovers, Travellers and happiness seekers.

    TAP and kill your boredom. We are the new vebr in your vocabulary :)
  • 2
    @heyheni Brooooo.... Hahah how are you?

    Yes yes.. didn't you know I listened to wide range of stuff.

    Umm.. well India has some legit metal scenes. There are many good bands.

    Do you specifically want Death metal or mild rock will do too?
  • 2
    @Floydimus damn you went full marketing executive on me. Yea definitely that's what I liked as well, the minimalism.
    A small suggestion - it's kinda a rip off but again Google trip is dead. It would be really cool if you can list out places to chill at for introverts/single people. Even like visiting/touring stuff would be awesome. For eg there are local places always which you can't find on Google directly but yours would be a great platform for that. Let me know if you like this, we can sit over a weekend and try to brain storm more on this. Really cool product 😎👌

    P.S - I meant my idea/suggestion as rip off 😅
  • 2
    @Floydimus ah hey you’re back, I haven’t been on this platform too much lately
  • 2
    @drekhi12 Hahahahah sorry for that.

    Lately have been in mood to keep talking about it to everyone.

    That's the exact idea I have and want to implement it.

    Just that I lack enough hands and heads on tech front.

    Sure, let's brainstorm it and we can build something really meaningful and give it to this world.
  • 1
    @devTea well.. well.. wel.. how can I forget my dear devTea...

    Hahaha how are you? Feels sooooo goood to connect with you all.

    Honestly, even today, devRant feels like home.

    Yes, this place is my digital home.
  • 2
    Welcome back ma man ðŸšķ
  • 2
    @gitpush ahhh!!!!! The git friend... :)

    Aye aye captain.. I am back..

    How's life?
  • 2
    @Floydimus all good so far, too much free time from the lockdown and you know what that means, work on whatever I want 😀

    How about you? Hope all is good these days
  • 1
    @Floydimus so where are you found these days? Any telegram group or something for this stuff?
  • 2
    @gitpush Whoa! some are overloaded. Some are relaxed.

    As long as you have not lost your job or anything.. it's good to have free time once in a while..

    I am building one of my major side projects (will announce here soon) and will be moving to Europe for new job (as soon as borders open up)

    Really excited to meet everyone of you there.

    Good stuff happening with hardwork in past.

    Luckily, life has been good these days as compared to last when I was here :D

    What are you working on?
  • 1
    @Floydimus yeah sometimes this place is really fun to read around
  • 1
    @devTea @M1sf3t hahahaha Not Twitter.

    I ditched the Twitter plan and went to Insta.

    Connected to a old school and college people. Total crap with most getting married and kids.

    Though I am still there.. I want to be here again..

    You people complete me :)
  • 2
    @Floydimus nothing new, just buying books and improving skills, especially in Golang and DDD. Though I'm rarely using go Lang 😅
  • 2
    @gitpush HAha that's still good..

    Some progress > No progress..
  • 2
    @Floydimus true story 😀
  • 1
    @Floydimus
    How funny, I signed up again a few weeks ago and wondered if @Floydian was still there. Was disappointed when I saw it wasn't the case. I was @Brosyl, if you remember me.
  • 0
    @pipe bro!! Yes yes I remember. How have you been?

    Glad someone out there remembered me and my bullshit that I put here :)

    Feels soooo good to be back here and connect with you all :)
  • 1
    @Floydimus Honestly? I've been struggling with depression 😅. That's part of the reasons why I deleted my account.
    But I'm feeling gradually better every day so that's good, and as things become more bearable, I gradually go back to development.

    I liked reading about your hate/love relationship with testing. Are you still in that line of work, or have you jumped to writing code ?

    Speaking of remembering people, does anyone know what happened to @Condor ? When I left he was recovering from a drunk account delete, that's all I know.
    Edit : oh nice, his account still exists actually. I see he was still active a few mo that ago, just before lockdown happened in Belgium. Wonder if he'll see this post.
  • 0
    @pipe Haha yes.. AFAIK I did save some stuff but now unable to find them in drive.

    Anyway.. the point is glad to have you back.

    And honestly it sucks to have mental illness. I have been struggling anxiety but bro we got you. If you need to talk and any help from other side of the planet, just hit me up. I also use Telegram and Instagram for faster communication. Emails work too for me to help a friend.

    One thing I noticed about mental illness is that vitamin B12 and D3 affect like crazy.

    IIRC you are from UK, right? It's Summer in Europe where you get lot of Vitamin D3 in this part of the year which directly affects depression.

    On my side, monsoons start and sn goes for a toss and I am affected by anxieties. Try talking to your GP about this.

    I know it's not easy but you got it pal

    Haha yes, @Condor did crazy stuff and I miss @rantsomewhere and countless others like Alex, Alice, and many others.. Slowly catching up with folks but user names make it difficult to remember & recall
  • 0
    @pipe And on that note, my luck has it that I scored a job in Europe and will be soon moving there.

    I can't tell you how excited I am to meet you all :D
  • 0
    @pipe and something that was bothering me for sometime and felt I forgot to mention, is that I am no longer a tester.

    I moved into Product Management and absolutely love it. I do it passionately and currently job satisfaction is high.
  • 0
  • 1
    Thanks for the support :-). I've been taking mild anti-depressant for some months (prescribed by my GP) and I'm taking care of myself. I might see a professional soon (but lockdown and stuff prevented me to do it sooner).

    I'm not on Instagram, but I might still have a Telegram account somewhere. I'll look into it.

    You remembered almost right, I'm from Belgium :-), but I'm flattered that you might have thought I was a native speaker.

    It's indeed summer, and honestly it's so hot outside that I can't even sleep well at night. I think I have all the sun I need !

    I remember you talking about monsoons giving you anxieties. I've yet to see how powerful these can be. Of course, if you need to talk, I and all of devrant are here. You got it too !
  • 1
    @Floydimus

    It seems that @Alice is still there, but just lurking in the shadows. If she sees this, may she know that even if she surely doesn't remember me, as popular as she was, I remember her and hope she's well. As for @AlexDeLarge, his handle seems reserved, but I think it's just to prevent identity theft. I guess he's still as angry as before, and if he read that, he'd say that's none of my fucking business.

    Congrats about your new job ! May I ask in which country you'll be moving ? I hope the work culture will be more fit to you. Product Management it is, so ? I'm glad you're satisfied at last.

    About that last screenshot... Oh yeah, I remember well, and I have no regrets 😎 ! I could say to you, @Floydimus "I'm so sorry, @Floydimus", but no, @Floydimus, I'm not going to say it, @Floydimus.

    (I'm a tiny weeny bit sorry nonetheless)
  • 1
    @pipe Haha nice to see you bouncing back.

    I will soon be in country below yours which has a tower and is known for romance ;)

    Hahaha jokes on your baby boy, multiple tags only give single notification :P
  • 1
    @Floydimus Sweden it is, then! 😂
    Yes I know, that's why I wasn't more sorry.
  • 1
    @pipe yes. You got it right.. moving to Mexico near the border so yeah quit close.

    Maybe we can hangout around Equator. Lol
  • 1
    @Floydimus Great idea, I've always wanted to see the Sphinx !
  • 0
    @pipe That was taken by me. I was in such a panic mode and ugly looking that images were not captured right and I had to capture selfies (which I rarely do) and they turned out shittier than I thought.

    Pyramids were the peak of my life. Man you MUST visit before you die.

    Crazy experience bro.. I would love to go there again and again and again and then some more time.
  • 0
    @pipe And that's little me in front of godly structure.
Add Comment