42

Anyone else think the new android emoji are ugly compared to the beautiful blobs?

I WANT THE BLOBS BACK LET ME INSTALL DIFFERENT EMOJI DAMNIT!

Comments
  • 9
    I think the best ones are on Windows 10. But the blobs weren't bad.
  • 1
    @JS96 I really felt like there were much better emotions in the blob and they had a lot more care put into them.. I'm not very familiar with Windows 8 or later but those do look okay
  • 1
    Argh I wish I was running Oreo
  • 3
    The best emojis were iOS emojis until THEY FUCKING CENSORED THE GUN EMOJI. APPLE YOU BASTARD, BURN IN HELL.
  • 8
    😀😁😂🤣😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚☺️🙂🤗🤔😐😑😶🙄😏😣😥😮🤐😯😪😫😴😌😛😜😝🤤 blobberz
  • 0
    @SpencerBeige :(
  • 1
    @CodyTheFurry wait, seriously? I thought emojis were client side and I could just post my own...dang.
  • 1
    Yeah, those emojis look like crap. The blobs ARE better
  • 0
    @Lahsen2016 I only had an iPhone for a couple months before realising my mistake in buying one.. I remember thinking the emoji looked like ripoffs of the yahoo messenger emoji and never really liked them.. maybe that's why I don't like the new emoji..
  • 0
    @JS96 the crying with laughter face creeps me tf out lol
  • 0
    Those look creepy. Damn sure they ain't gonna help with texting game. This is worse than blobs. Windows 10 smilies looks nice.

    But I'd always use text faces unless app provides their own emojis, like how WhatsApp does.

    The problem with system default emojis is that there is no guarantee other person is gonna see the same emoji which we sent.
  • 1
  • 0
    @CodyTheFurry
    Have you rooted your phone that you already have Oreo?
    Or have they finally started realising the new version?

    I would like to have it so much but I don't want to root my phone... Choices...
  • 0
    You can use Allo and install them as a sticker pack lol
  • 0
    nah you'll get used to it. 😀
  • 1
    Twitter! Twitter! Twitter! (twitter has the best emoji)
  • 0
    #BlobLivesMatter
  • 2
    Mine seems okay 😉
  • 0
    @coolq you must not have a vanilla version of Android
  • 2
    @CodyTheFurry no, I have:

    S. Team for HTC One M8.
    Android: 6.0.1

    It's a custom ROM 😉
  • 2
    @Jop- ah okay, makes sense.
  • 2
    @Jop- Damn! Nice one 😉
  • 0
    @Jop- Yes, I was talking about the water pistol replacement. It's so bad.
Add Comment