37
Skayo
4y

7.5 billion $ holy fuck they did it.
Microsoft owns GitHub

Comments
  • 1
  • 2
    @LastDigitOfPi Legit, this would be great, especially for the collab section
  • 3
    GitHub owners and stockholders must be really happy lol.
  • 3
    This seems to be more of an effort to strengthen its cloud portfolio...
  • 5
    What an idiot sells his 7.5 billion virtual bucks company?
    Looks like the founders of GitHub finally gave in to the smell of that sweet gold shower.
  • 3
    @XiovV haha.. that's top secret. Highly confidential. Stay tuned for updates. Keep following news. Till then, I will spend time meeting new friends at Microsoft
  • 1
    But it was all in stock; no cash. Kinda lame tbh if not for the sheer number of shares.
Add Comment