3
Waqas
25d

How do u get out of this constant loop of mental anguish u get stuck in? What do u do when it's just too much for u and ure just too much for everyone else?

Comments
  • 2
    Netflix helps
    Hiking in the wild works well too

    My favourite is gardening tho. In a homestead, away from people. Just me, dirt, water, plants, wind in the trees and some time to put all my sorts in order
  • 0
    Gotta find a go to thing(s) and just do them, even if you're not having fun, anything to occupy that brain and give it something more calm / productive / fun to do.
  • 0
    Don't give a fuck. Life is essentially a boring shit by default. Distract your brain with something to do.
  • 0
    Baking, electronic hiatus, making the house nicer, building something for/with the children, going to the shooting range, going outside in the snow.
  • 2
    Smoke weed everyday.
  • 0
    @SortOfTested Not legal here. Kinda sad about that.
  • 1
    Whatever you're doing that you're anguishing over, stop. Slap a big old snooze button on it and pummel the button. Do something very else for a bit. Walk, hobby, movies, TV. Anything. Reset.

    This won't necessarily solve anything, but you're gonna have a much harder time solving anything if you don't step outside the stressor long enough to breathe and reset a bit first.
  • 0
    @Root did that ever stop anyone tho?
  • 1
    @100110111 Ha. Not really.
  • 1
    You need to take a deep breath, & go out, do something different, pick up an old hobby or create a new one.
    Go to a new coffee shop that you have never gone before.
    You need to try to break that loop.
  • 0
    @SortOfTested are you secretly a Snoop Dogg?
  • 0
    I haven’t done it in over a year, but I remember laughing hysterically at a satellite dish, or talking to it. I don’t recall but it’s fun to do when your brain is wacky
Add Comment