2
skalpasi
75d

1 --> .container {
//CSS here
}
2 --> .container
{
//CSS here
}
3 --> .container { //CSS here }

What do you all prefer guys!?
This question is kinda survey!
I just wanna know how people write CSS. 😛
Comment down!

Also comment if any other.

Comments
  • 6
    on css i use always the first one but php, js, java, etc. the second.
  • 11
  • 6
    In HTML inline I use the third version, if it is a short and very individual thing that does not really need a seperate script element or css file that needs to be imported.
    Otherwise I use the first version all of the time either in a css - Tried scss, but forgot it again. I did not really use it that much - file or in a script element.
  • 7
    1 is the only acceptable way tbh
  • 5
    @-ANGRY-CLIENT- I do it when I write inline CSS (WHICH IS RARELY bc it makes me feel like a dirty whore when I do it lol).
  • 7
    1. .. even with other languages.
  • 4
  • 4
    I prefer always the first. But when writing C# then ReSharper forces me to write the second.
  • 4
    Third for one line styling so

    .bold { font-weight: 900; }

    And first for anything over. Looks cleaner in my opinion.
  • 2
    First ONE except for when doing body { margin: 0; padding: 0; }
  • 2
    I write it like 1 and then minify it so it looks like 3.
  • 2
    I'm the guy who is into hand-minifing JS, so i guess ill do the same for CSS. 3
  • 2
    I was gonna put in a Docker joke but I stopped myself.
  • 2
    .container

    {

    // CSS here

    /* heha ; ) */

    }
  • 3
    I FEEL ATTACKED BY 3
  • 3
    So am I the only one who likes 2? :(
  • 1
    Always the first one.
  • 2
    @Sumafu That's a C# convention, so ReSharper is just helping you stick to good practices.
  • 2
    first one
  • 2
    <someTag style=“ css here.. “> some content </someTag>

    Fuck my life. 😂😂😂
  • 2
    @pai-shinoda public shaming time lol
  • 0
    @Stuxnet hahahah 😂😂😂
Your Job Suck?
Get a Better Job
Add Comment