30
Comments
  • 7
    Wow, such programmer
  • 4
    "joke" "meme"
  • 3
    Call me dumb as a doorknob but I’ve been staring at this for like 12.4753 secs and still don’t get it. This some kind of an assburger joke?
  • 3
    @molaram free time is watching a show loosely related to the other two.
  • 5
    @M1sf3t thanks man. Still not funny tho. Actually kinda sad
  • 4
    The bookshelf bothers me.
  • 1
  • 5
    @molaram legit question, do you ever say anything online that makes you seem like a likeable person irl? Or are you hell bent in coming up as some sort of edgy asshole?

    Every single time you coment somewhere is to say some asshole-y shit.
  • 5
    @molaram I doubt your in the minority. The show is actually not bad though if you've never seen it. One of the very few concerning the subject that actually seems plausible and doesn't just rely on neon lights to hold your attention for the entire duration.
  • 2
    @M1sf3t cheers mate putting it in the watchlist. Right under that show with that guy cooking meth in his bathtub.

    @AleCx04 I kind of like being an asshole, sarcastic, mean and evil, I also do it irl to quite a lot of people in all sorts of ways for reasons I’m not going to mention. Sorry for desecrating your holy retina, maybe they will add a block button in this app to save you from getting sodomised by a gang of priests on sundays for being on the same planet with me.
  • 4
    @molaram it was me legit wondering. I have never....EVER seen something that is either a question or a comment addition, just dickless shit that one that has never gotten his teeth knocked out irl would say and thus protects himself under the veil of being behind a computer outside of arms reach.

    Personally I would like to meet you and see how you are. You're probably a pretty cool dude irl, just wondering as a whole.
  • 0
    @AleCx04 well I have a feeling you probably wouldn’t like me irl either. If I may make a side note: better watch that temper though, be a shame to end up in jail or worse over some words.
  • 4
    The comments here are more interesting that the meme itself...
  • 3
    @molaram It's so big and yet there are only a few books and they're shoved into one corner. The fuck does he need the shelf for?
  • 4
    @rutee07 btw have you noticed that so many techies have very few books in their household?
  • 2
    @molaram I heard you need pay pussy currency to get books these days, something most techies don't have.
  • 1
    @molaram BoOkS b4 bOiz bCoZ bOiz bRinG BaBiEzzz.
  • 1
    You guys are serious not mentioning that he studies RTL code ?

    Guys, concentrate!
  • 1
    @molaram it is fair and wise advise. But no one has gotten sent to jail round these parts for saying "i want to fuck you up"

    hell, in some bar fights the cops would ask us if shit was settled and if we said it was on then they would let us carry on with our shit. Don't know where you are from, but the law of the Lone Star State has us deal with shit in simple terms.

    All is settled with a beer and a good couple of swings. Or just the beer. Dealer's choice.
  • 1
    I can't really explain it, but I feel that it's coincidental that Mr. Robot is IT-related. Like... there's a 20% chance that the series would've worked in a non-IT setting, although it might've had to resort to fantasy to tell the same story then. Kind of related to the fact that us tech folks can enjoy the show and the tech stuff in it and the non-tech savvy people can still enjoy the drama without having to understand everything from tech standpoint.
  • 3
    @rutee07 It's a cultural thing in many places that intellectuals have big bookshelves. I have numerous friends who have a 6-level bookshelf with like 10 books on it. It has lost its function now but having grown up in a society where every respectable home had a lot of books we feel kind of awkward in a house without a bookshelf. Even an empty one is better than nothing.
  • 0
    @Lor-inc Interesting. Didn't know that was a thing.
  • 0
    @AleCx04 yeah the pen is usually mightier than the sword around here. Most people won’t fight, the few who would generally do it for a lot more damage.
  • 0
    @Lor-inc interesting how the farther you go west, the emptier are the bookshelves. Maybe it’s just because of the computers...
  • 1
    @molaram I traveled far too little yet to observe such a tendency, but it's either that or the inverse; westerners used to have more books so they have more abundant bookshelves now that nobody hoards them.
Add Comment